reklama

Stavebný fotodenník - pokládka dlažby

Od 19.11. do 6.12. Časový sklz. Kachličkár dohodnutý už od septembra úspešne odložil termín realizácie o 4 týždne. Kachličkár medzi časom rozpracovaný tiež s nejakou praxou v naťahovaní prihodil ešte ďaľšie 2 týždne. Veď aspoň sa dobre vyvetrá stavba, hovorím si. Čo už. Medzi tým sa aspoň vymaľovalo. Konečne som zohnal voľných majstrov, ktorí mohli nastúpiť prakticky hneď. V šoku z tohoto predmikulášskeho darčeku som pristal aj na tych 300sk za m2.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Naozaj spokojný som ostal až v momente keď vybalili vercajch a začalo pracovné pobehovanie po stavbe. Vtedy mi prišlo na um, že by som mal zrušiť toho 2 týždňového oneskorenca, ale túto myšlienku som potichučky odložil nabok, veď čo ak sa týmto mojím zázrakom nebodaj niečo nepredvídané prihodí, nejaká tá chrípočka.. možno ho ešte bude treba.. Našťastie netrebalo.

Čo sa týka kachličiek, platí zásada čím tmavšie, tým viac špiny na nich dude vidno. Už viem o čom hovorím. Preto tajne dúfam, že existuje zázračný prípravok, ktorým sa tmavé kachličky potrú a špina vidno nebude. Túto celkom praktickú radu som totiž obdržal prinajmenšom už keď bola tmavá dlažba zložená v dome..

Ďalej, že existuje nejaký sakramentsky drahý hydroizolačný náter, ktorý je potrebné použiť napríklad v stavaných sprchových kútoch bez vaničky do výšky aspoň 1,5 metra. Aby nevlhli steny pri sprchovaní kachličiek.. Pri ňom som sa naučil, že cena nie vždy je rozhodujúcim faktorom pri nákupe. Poste to musíte kúpiť, lebo aj tak majú len toto jedno. K už aj tak nečakanej cene za hydroizolačný náter sa prihodí superšpeciálna hydroizolačná páska, ktorá je tiež len tento jeden druh a bez nej to proste nejde. A ako bonus penetračný náter, ktorý keď nie je, všetko pred tým bolo zbytočné. Obchodník je človek, ktorý predáva svoj tovar. Chcel mi ešte predať nejake špeciálne lepidlo na kachličky, ale to som mu už nezbaštil.

Keď som to všetko dovliekol majstrom aby to použili, nechápavo na mňa pozreli, že či to myslím vážne. Že on dá ruku za to že to nepretečie. Hovorím im: pozrite, sme v európskej únii, a tu je to proste už bežný štandard. Možno niekde v Turecku, kde voda ani nie je a tá čo je stihne úschnúť skorej než presiakne stena to netreba. A keď už nič iné, platím to ja a ja to tam chcem. Čím som samozrejme nasral moje mikulášske darčeky, lebo s hydroizolačným náterom sa ešte na pivku v krčme nestretli. Tie pivne reči a ruky do ohňa.. na mňa proste nefungujú.

























Ďaľšie darčeky sa skrývajú pár centimetrov pod omietkou. Rozbaľuje vodár, so zbíjačkou.






























Rastislav Soviš

Rastislav Soviš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu